پروژه تکسیم بی اوغلو

4/300/000$به بالا
165000 مترمربع

بررسی اجمالی

پروژه تکسیم بی اوغلو با حفظ ارزش تاریخی منطقه اولین پروژه نوسازی شهری ترکیه با مشارکت بخش دولتی و خصوصی با 165 هزار مترمربع فضای ساخت و ساز و 220 هزار متر مربع طول نما یکی از پروژههای نمونه ی شهر استانبول می باشد. . متشکل از 9 بلوک و 918 واحد ,شامل بخش مسکونی, اداری ,تجاری و خیابانهای خرید ,مقصد جدید سرمایه گذاری و زندگی می باشد.

استانبول,شهری که در طول تاریخ نظرات را جلب خود کرده و دارای فرهنگ ها و تمدن های مختلف است,حاال در قلب خود تکسیم , تکسیم بی اوغلو را جای داده است.از گاالتا تا پرا ,که سفارتخانه ها در ان واقع شده اند,این مکان پر جنب و جوش طیف گسترده ای از نیازهای شما را برآرده می کند.تکسیم که سرشار از ارزشهای فرهنگی است,هم چنین محل اسکان موسسات آموزشی قدیمی ,موزه ها و نمایشگاه ها میباشد. به منظور حفظ این تاریخ با ارزش ,دیگر اجازه نمیدهیم این ثروت تنها خاطره ای در عکسهای قدیمی سیاه و سفید باشد.پروژه ی تکسیم بی اوغلو این فرصت را به شما میدهد تا تاریخ را از منظر امروز ببینید و بخشی از این نواوری ارزشمند باشید.

میدانیم که حفظ تاریخ در گذر به سمت آینده همیشه ماندگار خواهد ماند. تکسیم بی اوغلو در عین حفظ ارزش تاریخی منطقه دارای واحدهای مسکونی و اداری و تجاری و فضاهای خرید نیز میباشد. در این پروژه با 9 بلوک و 918 واحد با هارمونی متفکرانه از ترکیب تاریخ با مدرنیته دالیل زیادی برای زندگی کردن و تجارت وجود دارد نه تنها امروز بلکه با گذشت هزاران سال… پروژه با نمای بسیار طویل خود در خیابان اصلی ,آفیس ها با طراحی مختلف ,با کوچه های پر از انرژی زندگی و با واحدهای ً برای راحتی شما طراحی شده اند, یک ادعای تمام عیار را مطرح می سازد .در واقع نمونه ای بی عیب و نقص مسکونی که تماما است که قدرت خود را از گذشته گرفته و به سمت آینده پیش میرود.

از رستوران تا کافه ها ,موزه ها و گالری های هنری این پروژه زندگی را پرمعنا می سازد .. اگر تمایل داشته باشید می توانید به مرکز مد دنیا یعنی نیشان تاشی که تنها چند دقیقه با تکسیم فاصله دارد سر بزنید و از برند های محلی تا جهانی تجربه خریدی بی نظیر داشته باشید. بعد از خرید همراه دوستانتان غذاهای بین المللی را تست کنید و یا نوشیدنی تان .را میل کنید برای تغذیه روح خود از بین گزینه های فراوان میتوانید از یک گالری هنری یا موزهای پر از ارزشهای فرهنگی دیدن نمایید. در کنار گالری های هنری تکسیم بی اوغلو می توانید از هنرهای شیشه ای دستی هنرمندان معروف دیدن کنید و همچنین در گاالتاسارای در هر گوشه و کناری به یک گالری عکس سر بزنید. به عالوه آثار جدید نقاشان معروف در این .منطقه فقط در فاصلهی چند قدمی شما خواهد بود

معیار ما فراهم کردن هر آنچه است که به آن احتیاج دارید .برای جلسه های تجاری رده عالی شما مکانی مناسب و مدرن را با آفیس های ما تجربه کنید. در صورت تمایل میتوانید از ترانسفر فرودگاهی یا ترانسفر به نقطه دیگری از شهر برای جلسه بیزینسی خود بهره مند شوید. لابی اداری شیک به بهترین شکل از شما و میهمانان شما استقبال میکند.رزیدنسها به دلیل لوکس بودن و کیفیت بالای متمایز ,همانند هتل 5 ستاره میمانند.

جزئیات

  • شناسه ملک:
    #10022
  • مساحت زمین (مترمربع):
    165000 مترمربع
  • قیمت (تومان):
    4/300/000$به بالا
  • وضعیت:

Google Nearby Places

اولین نفری باشید که “پروژه تکسیم بی اوغلو”

Rating

املاک مرتبط