معرفی چند برند از بهترین شرکت های ساخت و ساز ترکیه

16 نوامبر 2021
0 دیدگاه

نف – Nef Group

Nef یک نام تجاری املاک و مستغلات است که متعلق به تیمور هولدینگ (Timur Holding) است. نف به عنوان یکی از شرکت های ساختمانی ترکیه از سال ۲۰۱۰ ارزیابی كوچكترین مناطق را با هدف طراحی فضاهای مناسب زندگی برای افراد انجام داده است و در مدت زمان كوتاهی در این مسیر با این هدف، کارهای بسیار خوبی انجام داده است
نف (Nef) در ترکیه و کلان شهرهای بزرگ شش کشور جهان به منظور تجزیه و تحلیل نیازها به همراه کادر ماهر خود مشغول انجام تحقیقات مختلف با موسسات است و با در نطر گرفتن انتظارات مخاطبان، بهینه ترین هدف را طراحی می کنند.

هلدینگ سینپاش – Sinpaş Holding

Sinpaş GYO در سال ۲۰۰۷ با هدف تحقق اصول مدیریت شرکت های بزرگ تأسیس شد بر پایه مبانی تخصص، اعتماد، کیفیت، اصالت، طبیعت و عشق به انسان در بخش ساخت و ساز توسعه یافته و سرمایه خود را گسترش داده است. سینپاش یکی از معروفترین شرکت ها ساختمانی ترکیه است


هولدینگ سوریاپی – SURYAPI

سوریاپی (SURYAPI) یکی دیگر از معروف ترین شرکت های ساختمانی ترکیه است. این شرکت در سال ۱۹۹۲ فعالیت خود را شروع کرد و بسیاری از پروژه های معتبر را با موفقیت تحقق بخشید و یک هویت پیشگام در این بخش به دست آورد.

هلدینگ تاهینجی اوغلو – Tahincioğlu Holding

تاهینجی اوغلو (Tahincioğlu) گروهی از شرکت هاست که به عنوان یک شرکت توسعه و سرمایه گذاری در املاک و مستغلات تحت هلدینگ Tahincioğlu فعالیت می کند. این هولدینگ یکی از مشهورترین شرکت های ساختمانی ترکیه است. این نام یکی از نام های مطرح ترکیه در صنعت املاک و مستغلات، به ریاست Ozcan Tahincioğlu است و علاوه بر ساخت و توسعه هتل های لوکس، به پروژه های خرده فروشی، اداری، مسکونی و مرکز خرید نظارت می کند.

شرکت آغا اوغلو – Ağaoğlu

آغا اوغلو (Ağaoğlu) ساخت و ساز را از سال ۱۹۸۱ از طریق شرکت ساختمانی آکدنیز آغاز کرد و با تلاش کار خود را ادامه داد تا اینکه به گروه معروف شرکت های ساختمانی ترکیه در زمینه ساخت و ساز تبدیل شد. شرکت Ağaoğlu تا به امروز بیش از ۳۰ هزار آپارتمان ساخته و آن را به یکی از برجسته ترین شرکت های ساختمانی در ترکیه تبدیل کرده اند.

ارسال دیدگاه