تمجید راسل کرو از زیبایی های ترکیه

25 آگوست 2022
0 دیدگاه
تمجید راسل کرو از زیبایی های ترکیه

تمجید راسل کرو بازیگر فقید نیوزلندی از زیبایی های ترکیه

راسل کرو، بازیگر، فیلمساز و نوازنده نیوزیلندی برنده اسکار، هواداران خود را به بازدید از ترکیه دعوت کرد.

دعوت کرو از هوادارانش برای سفر به ترکیه

کرو جایزه اسکار خود را برای شخصیتی که در فیلم گلادیاتور بازی کرده بود دریافت کرده، در پاسخ به دعوت یکی از هوادارانش به ترکیه در توئیتر نوشت: ترکیه کشور بسیار جذاب و زیبایی است. اگر تا به حال به ترکیه نرفته‌اید، حتما برای سفر برنامه ریزی کنید ؛ این پست کرو از سوی بسیاری از کاربران لایک خورده و به اشتراک گذاشته شد.

تمجید راسل کرو از زیبایی های ترکیه
تمجید راسل کرو از زیبایی های ترکیه

پدری که برای یافتن فرزندانش به ترکیه آمد

این بازیگر مشهور مدتی بود که برای فیلمبرداری فیلم آب‌شناس ( The Water Diviner ) که در آن جاشوا کانر (راسل کرو) یک کشاورز و آب‌شناس استرالیایی است. و در سرتاسر جهان اکران شد به ترکیه سفر کرده بود ؛ کرو در این فیلم که به ترکی ” آخرین امید ” ترجمه شده است، نقش پدری استرالیایی را بازی کرد که سه پسرش را به چاناک کاله فرستاد و چهار سال پس از جنگ برای جستجوی پسرانش به ترکیه آمد.

تمجید راسل کرو از زیبایی های ترکیه
تمجید راسل کرو از زیبایی های ترکیه

 

همچنین بخوانید: مهمت نوری ارسوی، وزیر فرهنگ و گردشگری ترکیه در گفت‌وگو با خبرگزاری آناتولی

سوالات متداول:

  1. راسل کرو چه کسی است؟

    راسل ایرا کرو (Russell Ira Crowe؛ زادهٔ ۷ آوریل ۱۹۶۴) بازیگر و فیلم‌ساز است. او که در نیوزیلند به دنیا آمده، ۱۰ سال از دوران کودکی خود را در استرالیا گذراند و از ۲۱ سالگی برای همیشه در آن‌جا ماند.کرو برای بازی در فیلم‌های زندگی‌نامه‌ای شهرت دارد.

  2. جایزه اسکار راسول کرو برای کدام فیلم بود؟

    در سال ۲۰۰۰ در یکی از فیلم‌های به یاد ماندنی سینما بازی کرد. گلادیاتور فیلمی بود که برای او جایزه اسکار را به خاطر یک نقش آفرینی ماندگار به ارمغان آورد.

  3. چرا راسل کرو هوادارانش را به سفر به ترکیه دعوت کرد؟

    کرو در پاسخ به دعوت یکی از هوادارانش به ترکیه در توئیتر نوشت: ترکیه کشور بسیار جذاب و زیبایی است. اگر تا به حال به ترکیه نرفته‌اید، حتما برای سفر برنامه ریزی کنید ؛ این پست کرو از سوی بسیاری از کاربران لایک خورده و به اشتراک گذاشته شد.

ارسال دیدگاه