بهترین زمان برای خرید ملک در ترکیه

11 جولای 2020
0 دیدگاه

بهترین زمان برای خرید ملک در ترکیه ،خانه خود را در بهار بخرید!

همه ما می دانیم که امروزه کشور ترکیه تبدیل به یکی از جاذبه های گردشگری در دنیا شده است و به دلیل آب و هوای مطلوب و اماکن تفریحی گردشگران زیادی از سراسر جهان را به خود می کشاند. در این بین بازار ملک و املاک این کشور بسیار داغ شده و سرمایه گذاران خارجی برای خرید ملک به این کشور مراجعه می کنند. جالب است بدانید که فصل بهار بهترین زمان برای خرید ملک در ترکیه محسوب می شود و در این فصل خرید و فروش خانه بسیار بالا می رود. در ادامه به بهترین زمان برای خرید ملک در ترکیه می پردازیم. “اگر قصد خرید ملک در کشور ترکیه را دارید پیشنهاد میکنم قبل از پرداختن به این مطلب برای آگاهی از قیمت خانه در ترکیه و پیدا کردن ملک مورد نظر خود در این کشور عبارت “خرید ملک در ترکیه” را کلیک کنید تا به صفحه مربوطه متصل شوید و آنجا خانه مورد نظر خود را پیدا کنید.


بهترین زمان برای خرید ملک در ترکیه


قوانین گردشگری در بسیاری از مناطق ساحلی ترکیه اعمال می‌شود. ساختن خانه‌های جدید و مجتمع‌ های بزرگ تنها می‌تواند در فصل‌هایی که گردشگران کمی به این کشور سفر می کنند -بین نوامبر و آوریل- انجام شود. این برای گردشگران خوب است چرا که آنها می‌توانند زمانی که درکنار استخر خود نشسته‌اند از آسایش و آرامش کامل لذت ببرند، اما این قانون برای سازندگان به معنای یک کار طاقت فرسا و برنامه کاری تمام وقت (۷ روز هفته و ۲۴ ساعت روز) برای اتمام پروژه‌های خود، در زمان مقرر است. در ماه مارس یک تعداد ویلا و آپارتمان جدید برای فروش در ترکیه نمایان می‌شود که به طور معمول نمای داخلی آنها تمام شده و کارهای داخلی رو به اتمام است. مارس و آوریل یک زمان عالی برای مشاهده ساختمان‌های جدید است تا شما اطراف ملک قدم بزنید و برای اندازه، چشم‌انداز و مکان آنها تصمیم بگیرید. خرید ساختمان‌هایی که به اتمام پروژه نزدیک هستند، ریسک کمتری دارد و طبیعتا شما قبل از افزایش تعداد خریداران در تابستان، در اولویت خریداری آنها هستید. شما احتمالا می توانید یک معامله خوب انجام دهید زیرا سازنده علاقه‌ مند به دیدن بازده اولیه کارش هستند و به اندازه کافی با شما ملاقات می‌کند و حتی ممکن است بتوانید اتصالات و لوازم داخلی را خودتان انتخاب کنید تا قبل از اتمام کار مهر شخصی خود را بر خانه‌تان بزنید.

فصل اجاره ملک در ترکیه


بسیاری از توریست ها در شش ماه اول سال به کشور ترکیه سفر می کنند و دلیل آن هم مطلوب بودن آب و هوا در بهار و تابستان است. در این بین گردشگران زیادی هستند که مدت زمان طولانی تری در این کشور می مانند و از نظر آن ها اقامت در هتل ها و مسافرخانه ها به صرفه نیست و به دنبال اجاره ملک در این کشور هستند. پس اگر شما در فصل بهار ملکی خریداری کنید می توانید در شش ماه اول سال یعنی بهار و تابستان ملک خود را به این افراد اجاره دهید. لازم به ذکر است که در فصل بهار تمام هزینه های شما نصف می شود از بلیط سفر گرفته تا خانه ای که قصد خرید آن را دارید، همچنین لوازم خانه ای را قصد خرید آن را دارید هم می توانید با قیمت پایین تر خریداری کنید و خانه خود را بسیار شیک و مجلل بچینید. پس از این روی بهترین زمان برای خرید ملک در ترکیه را این فصل می نامند.

ارسال دیدگاه